Saturday 2 March 2013

MUA pilihan anda

Bismillahhirrahmaanirrahim...

Salam's and Hi uols..
Thanks sbb stop jap baca belog kami.. 
Hari ni nak update sikit ngan pic pengantin kami. Share beberapa pic saje coz yang lain x sempat nak uplod lagi dlm pc ..hehe
Actually,  selain dari perkhidmatan pelamin n busana n hantaran semua tu, kami juga ada perkhidmatan professional make up artis gitu. Biasalah, siapa yang xnak nampak cantik berseri2 dihari pertunangan,pernikahan mahupun hari persandingan kan?? So, MUA adalah penting sebenarnya dlm melengkap hari bahagia anda..

Walaupun U-tube dah ada mcm2 version cara2 nak mekap tapi still tak sama bila pro makeup artist yang solekkan wajah2 mulus anda. Ini adalah kerana pro mekap artist ni dah berguru@menuntut ilmu dr akademi solekan ataupun dari senior2 makeup artist yang fopular gitu..Teknik yang dipelajari juga berbeza drpd yang kita tonton d U-tube..penggunaan brush2 pun mmg ada bezanya ye kengkawan B2B.. BTW cost utk kelas2 bridal mekap ni pun x murah okey..Tats y, sumtimes ramai je MUA yang rate harga dia tinggi/mahal lahh... barang2/produk2 mekap pun jenis yang mahal n tahan lama,cth MAC,KRAYOLAN,SHU EMURA,URBAN DECAY,MAKEUP FOREVER,BENEFIT, loreal,maybelline,revlon,elianto...hehehe. yang small letter tu product yang still affordable n bermutu gak laa..

Kalau ada bajet yang lebih, better amek MUA utk solekkan wajah2 mulus anda kengkawan B2B di luar sana.. Best tau kena mekap2 ni..rasa nak tertido pon ada, ye lah muka dibelai2 ngan brush2 mahal n palitan warna2 yang comel2 :) Rasanya tak salah kot bajet xtra dalam rm100 ke rm200 untuk mekap. Anda pasti nak nampak berseri2 dan cantik comel di hari bahagia anda kan? Pilihlah MUA yang bersesuaian dgn citarasa anda okey.. 

Jom kita layan pic2 yang tak seberapa ni...Happy WEEkends Uols..








No comments:

Post a Comment